bouwbedrijf.tevreden.nl is de meest complete oplossing voor het onderzoeken van klantervaringen, medewerkersbeleving en ketensamenwerking. U heeft direct inzicht in de resultaten waarmee u uw organisatie klantgericht kunt verbeteren.

Bekijk alle oplossingen

Goed nieuws: Tevreden.nl is Feedback Company

Feedback Company en onderzoeksbureau Tevreden.nl bundelen hun krachten en voegen hun producten en diensten samen. Op deze manier bedienen we de feedback- en onderzoeksmarkt nog beter en kunnen we een verdiepingsslag maken en een completer product aanbieden.

 

Feedback Company

Hoe tevreden zijn uw klanten en medewerkers nu echt?

Weet u waar de knelpunten zitten en wat u er aan kan doen om de kwaliteit verder te verbeteren? Inzicht in ervaringen is essentieel. Zo weet u precies welke aspecten kunnen worden verbeterd. Bovendien laat u zien dat u kwaliteit als bouwbedrijf serieus neemt. Kwaliteit in de dienstverlening gaat natuurlijk verder dan alleen maar een rapportcijfer tonen op uw website. Nu is de tijd gekomen om u als bouwbedrijf echt te kunnen onderscheiden in klanttevredenheid. bouwbedrijf.tevreden.nl, uw partner in tevredenheidsonderzoek:

  1. Doorlopend, onafhankelijk, betrouwbaar en professioneel online onderzoek
  2. Concrete inzichten om de kwaliteit van uw organisatie klantgericht te verbeteren
  3. De grootste benchmark voor klanttevredenheid in de bouwbranche
  4. Zelf onderzoeken versturen, desgewenst met koppeling DMS systemen
  5. Directe terugkoppeling van resultaten op management- en/of vestigingsniveau
  6. Mogelijkheid resultaten te publiceren op uw eigen website, en op bouwbedrijf.tevreden.nl
  7. Begeleiding naar een beter niveau van dienstverlening

Laatste Reviews

  • 5

    08/05/2024 10:37

    RRS

    Bij lekkage in souterrain contact met de RRS opgenomen. Volgens de telefoniste deed de RRS dit niet. Hierop heb ik de WML ingeschakeld. Zij kwamen wel en begonnen aan het graven, totdat zij een regenafvoer van het dak tegen kwamen. Zij mochten niet in contact komen met het riool ivm besmetting. Mijn vraag aan de monteurs zeiden ze "bel de RRS". Hierop zei ik dat zij niet wilden komen. De monteur belde toen zelf met de RRS en toen kon het ineens wel. Hierna werd besloten om het diepe gat open te laten totdat de monteurs van RRS een paar dagen later het probleem zouden oplossen. Dit hebben ze naar mijn volle tevredenheid keurig opgelost. De monteurs waren echt prima mensen . Ik ben 74 jaar en moeilijk ter been. Het was voor mij een stressvolle ervaring. Het rapport cijfer voor de RRS zou ik in eerste instantie een dikke onvoldoende geven, maar bij de uiteindelijk oplossing een dikke voldoende Met vriendelijk groet Thea Spaans - Schreur Organisaties zijn moeilijk te bereiken.

  • 7

    08/05/2024 05:51

    RRS

    Bij de eerste afspraak 2 uur te laat aanwezig. Vaatwasser niet afgekoppeld tijdens werkzaamheden. Valt daarna op storing. Regen pijp door gezaagd. Geen overleg. Niks met riool te doen. HWA is gescheiden van riool

  • 9

    08/05/2024 04:24

    RRS

    Positief

  • 9

    07/05/2024 22:27

    RRS

    Prima. T probleem is opgelost.

Meer Reviews