5
08/05/2024 10:37
RRS
Bij lekkage in souterrain contact met de RRS opgenomen. Volgens de telefoniste deed de RRS dit niet. Hierop heb ik de WML ingeschakeld. Zij kwamen wel en begonnen aan het graven, totdat zij een regenafvoer van het dak tegen kwamen. Zij mochten niet in contact komen met het riool ivm besmetting. Mijn vraag aan de monteurs zeiden ze "bel de RRS". Hierop zei ik dat zij niet wilden komen. De monteur belde toen zelf met de RRS en toen kon het ineens wel. Hierna werd besloten om het diepe gat open te laten totdat de monteurs van RRS een paar dagen later het probleem zouden oplossen. Dit hebben ze naar mijn volle tevredenheid keurig opgelost. De monteurs waren echt prima mensen . Ik ben 74 jaar en moeilijk ter been. Het was voor mij een stressvolle ervaring. Het rapport cijfer voor de RRS zou ik in eerste instantie een dikke onvoldoende geven, maar bij de uiteindelijk oplossing een dikke voldoende Met vriendelijk groet Thea Spaans - Schreur Organisaties zijn moeilijk te bereiken.