De meest complete oplossing

voor professioneel tevredenheidsonderzoek

Laatste Reviews

Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.

Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels

8.2
7

27/03/2024 06:56

RRS

Mijn algemene ervaring is goed. Echter heeft de laatste monteur mijn toilet van d3 wand gehaald en bij het terugplaatsen of ragen van de leiding de aansluiting stuk gemaakt. hij heeft mij niets verteld en mijn toilet heeft een week gelekt. Gevraagd of ze dit komen maken wacht ik nu al bijna twee weken en komt er niemand. Ze wachten op toestemming van de VvE hoor ik. Mij lijkt dat als je iets stuk maakt (wat kan gebeuren) dat je onmiddellijk een andere monteur stuurt die dit gratis gaat maken. Die monteur is nog steeds niet geweest terwijl ik talwee keer gebeld heb. Peter

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

26/03/2024 23:42

RRS

Zeer netjes werk verricht.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

26/03/2024 22:13

RRS

Top!

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

26/03/2024 20:50

RRS

Prima, jammer dat hij er niet binnen het aangegeven tijdvak kon zijn. Service was daarentegen goed, onze verstopping was snel verholpen!

  • Klanttevredenheidsonderzoek
5

26/03/2024 20:08

RRS

Wat de servicemonteur heeft gedaan hadden we zelf ook kunnen doen. Geen toegevoegde waarde. Bovendien was het ruim binnen de geplande tijd, maar wilde de monteur ons meer laten betalen. Had eerder minder moeten zijn gezien het geleverde werk en tijd. Enfin, afgesproken prijs betaald.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

26/03/2024 19:51

RRS

Very good and quick service

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

26/03/2024 19:04

RRS

Zeer goed

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

26/03/2024 18:58

RRS

Mijn ervaring met RRS is dat ik snel geholpen bent en een zeer vakbekwame reparateur zijn ook zeer tevreden

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

26/03/2024 18:54

RRS

Zowel zakelijk en privé goede service

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

26/03/2024 18:53

RRS

Via woonstede melding gemaakt, werd erna snel gebeld om een afspraak in te plannen. De meneer die langskwam was heel vriendelijk en snel! Goede service

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

26/03/2024 18:47

RRS

Dikke priem

  • Klanttevredenheidsonderzoek
3

25/03/2024 14:34

RRS

Dubbele kosten en in de eerste instantie de verkeerde monteur. Monteur zelf erg vriendelijk

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

25/03/2024 10:24

RRS

Positief. Snel geholpen, afspraak kon ook al redelijk snel plaatsvinden.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

23/03/2024 17:11

RRS

Kundig personeel en vriendelijke lui

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

23/03/2024 10:29

RRS

Zeer goed

  • Klanttevredenheidsonderzoek
1

22/03/2024 23:36

RRS

Geen duidelijke afspraken. Afspraken niet nagekomen. Moesten iedere keer zelf contact opnemen. 6 dagen zonder douche gelegenheid gezeten. Uiteindelijk heeft loodgieter van Portaal het opgelost.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

22/03/2024 22:22

RRS

Prima service

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

22/03/2024 20:53

RRS

De monteur heeft goed werk geleverd. Maar de afspraak was tussen 11 en 13 uur en hij kwam pas om 14.30 uur. Ik ben hierover niet gebeld, dat hij later zou komen. Dit vind ik een verbeterpunt.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

22/03/2024 18:20

RRS

Snelle reaktie op verzoek voor oplossing verstopping; helaas net voor het weekend; opbouwende suggestie mijnerzijds: in een seniorenappartement zou binnen 24-uur service mogelijk moeten zijn en dan maar extra kosten (maar minder “ongerustheid”!) Ga ik ook bespreken met onze Technisch beheerder.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

22/03/2024 15:17

RRS

perfect== gewoon niets op aan te merken

  • Klanttevredenheidsonderzoek
6

22/03/2024 12:39

RRS

De zes heeft te maken met de eerdere afspraak die gemaakt is maar niet is nagekomen. Ik heb voor die dag wel vrij moeten nemen om op de monteur te wachten en dat heeft mij geld gekost.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

22/03/2024 09:56

RRS

Aardige monteur die er verstand van heeft. Probleem is goed verholpen. Erg open en vriendelijk!

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

22/03/2024 09:14

RRS

Snel en correct handelen

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

22/03/2024 08:03

RRS

Prima werk geleverd en goede analyse, plus een aantal adviezen waar ik verder mee kon.

  • Klanttevredenheidsonderzoek