24/07/2024 08:39
RRS
Goed
- Klanttevredenheidsonderzoek
Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.
Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels
Goed
Tevreden alleen wel jammer dat de afspraak 2 x veranderde en niemand mij had verteld dat ik vooraf een berichtje zou krijgen zodra de monteur onderweg was. Hierdoor heb ik 2 dagen voor niets thuisgezeten.
Positief
Correct. Netjes en vakkundig
Een eerlijk bedrijf met de juiste prijs, zoals het hoord. Keep up the good work! Ik kende jullie al, in samenwerking met het Forum, binnenstad Groninven bij facilitaire zaken 😉
Zeer goede service. Goed bereikbaar. Reparatie van een week geleden liep niet goed; verstopping is niet opgelost. Maar toen ik daar over heb gebeld was de medewerkster aan de telefoon erg behulpzaam om een nieuwe afspraak in te plannen en het op te lossen. Dus ondanks dat het met de laatst afspraak niet goed ging (probleem is nog niet opgelost) heb ik vertrouwen in RRS.
ze moeten nog terugkomen voor de verstopping monteur had niet het juiste gereedschap
Deze monteur was subliem, maar heb ook helaas andere ervaringen. Ik zal zeker aanbevelen, want niet alle monteur zijn brokkenmakers.
Het is alleen wel jammer dat die meneer het niet door heeft gegeven aan Stienstra dat mijn wc pot echt aan vervanging toe is en tijdens terugplaatsen v pot het lekt sindsdien, Stienstra is al ingeschakeld
helaas nog steeds niet mogelijk om via de site een afspraak te plannen op rekening
snel en vakkundig handelen.
Aangezien er plantenwortels in de dunwandige PVC regenwater afvoer buis geconstateerd werd kon de monteur dit niet verhelpen. Er zou een aparte afspraak worden gemaakt via HRT. Er kwam alleen email heirover maar geen planning. Ik heb het rechtstreekse telefoonnummer gebeld, maar daar werd direct aangegeven dat de lijn bezet was. Ik heb het 10 keer geprobeerd. Dus ik weet nog steeds niet wanneer de reparatie wordt uitgevoerd. M.a.w. slechte bereikbaarheid voor een vervolg.
jammer dat het erg druk bleek en we 2,5 dagen moesten wachten voordat de verstopping van ons riool kon worden verholpen
De verstopping was volgens de monteur verholpen. Het klopt dat het water niet meer stil staat maar zodra we douchen of de wasmachine gebruiken horen we in alle afvoeren gebubbel van water.
Een opluchting dat RRS bestaat in een markt vol beunhazen. Mijn eigen ervaring tot nu toe met RRS monteurs is dat ze zijn deskundig, vriendelijk en betrouwbaar. Enige kritische noot is dat ik tot 14:45 uur moest wachten terwijl de afspraak was tussen 8:00 en 13:00 uur was ingepland.
Prima
Goed bedrijf.. Een nadeel.de monteur heeft foto's gemaakt van de riolering , zodat wij met een installatie bedrijf verder kunnen. Deze foto's zou hij doorsturen.. Helaas hebben we niets ontvangen..
De monteur ging weg met de boodschap geen verstopping alleen wat maden in de buis (huis stond al even leeg). Maar na demontage van de riolering zat de hele buis vol met ontlasting, papier en urinesteen. De monteur had wel gezegd dat hij met zijn apparatuur de buis in kon gaan maar dat dan waarschijnlijk zijn apparatuur kapot zou draaien. Ik vraag me dan af waarom we de RRS hebben gebeld. Uiteindelijk hebben we het zelf oplost, nieuwe pijp erop maar wel 115 euro lichter aan RRS. Beetje jammer..
Keurige hulp gekregen!
Prima
Duidelijkheid aan telefoon qua te verwachten kosten heel snel monteur ter plaatse
Super zeer professioneel en zeer vriendelijk.
Probleem snel verholpen
Ik zit nog te wachten op een offerte!! De monteur heeft alleen maar in de kruipruimte gekeken met een zaklamp om vast te stellen wat ik had doorgegeven. Di koste mij 115 euro. Hier baal ik van! Graag telefonisch contact