De meest complete oplossing

voor professioneel tevredenheidsonderzoek

Laatste Reviews

Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.

Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels

8.3
9

18/04/2025 09:42

RRS

Goed

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

18/04/2025 08:14

RRS

De monteur was vriendelijk wist wat hij deed dus vakbekwaam en heeft het probleem keurig netjes opgelost en had je een vraag kreeg je daar een tevreden antwoord op monteur was voor mij een 10 waard

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

17/04/2025 21:31

RRS

Ik ben zeer tevreden - vond het alleen jammer, dat er geen garantie wordt gegeven op grond van vochtige doekjes in de wc - ook al heb ik aangegeven die niet meer te gebruiken.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

17/04/2025 20:37

RRS

Goed duidelijk en vriendelijk!

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

17/04/2025 20:14

RRS

Prima ! Voor een volgende keer weer

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

17/04/2025 19:40

RRS

Fijne service, mijn zoontje heeft er ook van genoten om mee te kijken bij de werkzaamheden.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

17/04/2025 19:20

RRS

Prima en tevreden over het resultaat

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

17/04/2025 19:15

RRS

Bij het eerste contact op 25 maart was het een vervelende ervaring. Een meneer zat aan mijn keukenspullen en schold mij uit voor autist. De andere monteur zat te werken met een pompje, maar heeft niet de zwanenhals los gedraaid en elektronisch in de leidingen schoongemaakt. Met als gevolg dat ik 2 weken later weer moest bellen. Omgangsvormen hoort ook bij de interne cursus die u geeft aan uw werknemers. Op 15 april bij de tweede keer was uw werknemer vriendelijk, sociaal en deskundig.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

17/04/2025 18:56

RRS

Was heel kort bezoek van 5 min. Kan er weinig over zeggen.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
5

17/04/2025 18:54

RRS

Ik hoop dat ik antwoord krijg op mijn klacht en dat die medewerkster die ik aan de lijn hebt gehad wat vriendelijker woord (weet geen naam meer) gr gerrit

  • Klanttevredenheidsonderzoek
5

17/04/2025 18:36

RRS

Geen 24uur service

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

17/04/2025 15:09

Heembouw

Surprisingly good! The process with Heembouw has brought us much more than we are used to from a construction company. The team was very motivated. They are professionals who know what they are doing! They put us first and came up with very good solutions. We definitely want to work with Heembouw again in a next project.

  • Lemken
  • Klanttevredenheidsonderzoek Heembouw Realisatiefase
10

17/04/2025 14:12

RRS

Zeer goed, ben erg tevreden hoe ze alles afhandelen, checken van te voren of mij duidelijk is wat de kosten zijn. Professioneel

  • Klanttevredenheidsonderzoek
7

16/04/2025 15:22

RRS

Mijn gootsteen is in mijn woonperiode tot nu toe regelmatig verstopt geweest maar dit keer werd het anders aangepakt nadat ik dat gezegd had. De monteur ging pakte het probleem nu op een andere plek aan onder de kruipruimte. Hierbij haalde hij een lang stuk van een oude veer uit de pijp. Hij dacht dat dit wel eens de oorzaak zou kunnen zijn en ik heb daar goede hoop op. Jammer dat dit bijvoorbeeld de vorige keer(en) niet is gedaan aangezien het probleem vaker voor is gevallen. Daarom een 7 voor het rapportcijfer omdat de monteur goed z'n werk heeft gedaan.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

16/04/2025 10:37

RRS

Het is allemaal top geregeld, heel tevreden. Het enige wat even moeilijker gaat is het bellen, ik kreeg eerst niemand aan de lijn. Moest zelf een paar keer bellen. Dat moeten jullie beter regelen.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

15/04/2025 23:42

RRS

Helemaal prima! Aardige monteur, goede service.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

15/04/2025 21:53

RRS

Over het algemeen ben ik positief. Alleen was RRS telefonisch helaas niet bereikbaar; de verbinding werd telkens verbroken. Uiteindelijk heb ik via de website contact moeten zoeken. Wat ik jammer vond, is dat er geen duidelijke tijdsindicatie werd gegeven. Ik moest van 09.00 uur tot 23.00 uur thuis blijven, wat erg ruim is. Een meer specifieke tijdspanne zou helpend zijn geweest.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

15/04/2025 20:56

RRS

Tevreden

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

15/04/2025 19:09

RRS

Prima alleen is het nog niet opgelost helaas. Wc spoelen nog steeds slecht door helaas. En hoor alweer luchtbellen bij de wasgote

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

15/04/2025 19:06

RRS

Vond de dame aan telefoon erg nors en ongeduldig overkomen. Medewerkers hebben verder prima werk afgeleverd

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

11/04/2025 21:10

RRS

Goed en kundig

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

11/04/2025 18:44

RRS

De monteur die bij ons kwam was vakkundig, behulpzaam en vriendelijk.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
7

11/04/2025 18:07

RRS

Het maken van een afspraak top. Echter toen de afspraak was gemaakt kreeg op de dag van afspraak te horen dat er onverwacht een grote verstopping was en mijn afspraak na het weekend kon worden ingepland. Toen ik aangaf dat de afspraak kon worden gecanceld kon er wel een afspraak voor de volgende dag worden gemaakt. Door dit alles was mijn eerste mijn ervaring met RSS niet super. De monteur heeft alles ruimschoots goed gemaakt. Super vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast heeft hij ons perfect van info voorzien hoe te voorkomen om weer eenzelfde probleem te krijgen en hoe we de leiding af en toe op een simpele manier kunnen doorspoelen.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
7

11/04/2025 15:44

RRS

Prima ervaring, niks aan op te merken.

  • Klanttevredenheidsonderzoek