De meest complete oplossing

voor professioneel tevredenheidsonderzoek

Laatste Reviews

Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.

Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels

8.2
5

06/02/2023 08:11

RRS

Zeer vriendeijk personeel echter werd een afspraak in het tijdslot dat ik zat te wachten, geannulleerd en kon er pas een week later iemand komen. De werkzaamheden leken goed te gaan en het probleem leek verholpen, echter was het na 2 dagen weer terug (vertopping)

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

06/02/2023 08:00

RRS

snelle afhandeling en zo mogelijk eerder oplossen als dat mogelijk is. de monteurs zijn erg vriendelijk

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

05/02/2023 17:51

RRS

Elke drie jaar moeten jullie komen en ben altijd tevreden. Vak mensen die weten wat ze doen.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

05/02/2023 13:35

RRS

Hulpverlening prima, tijdvak van 4 uur echt te lang. Niet handig als je fulltime werkt

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

04/02/2023 15:52

RRS

Mijn eertste ervaring is goed te noemen

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

04/02/2023 10:38

RRS

Goed en Snel Services

  • Klanttevredenheidsonderzoek
4

04/02/2023 10:21

RRS

zeer slecht kwamen niet tussen het aangegeven tijdstip. afspraak was tussen 09:00 uur en 17:00 uur. monteur was er omstreeks 22:30 uur op de afgesproken locatie.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
7

03/02/2023 22:49

RRS

1 keer meegemaakt, maar zou dezelfde dag worden teruggebeld en niet gebeurd belde pas de volgende dag middags. En beetje slordig van de monteur moesten ringetjes in de syfon vervangen worden maar die had ie niet bij zich, dus zelf moeten halen...

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

03/02/2023 21:34

RRS

Zeer aadrige monteur, had alles netjes en snel opgelost

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

03/02/2023 18:16

RRS

Prima service

  • Klanttevredenheidsonderzoek
2

03/02/2023 17:28

RRS

Lange wachttijd voordat je iemand aan de telefoon krijgt. Iemand zou zondag komen, geen communicatie dat de monteur niet zou komen. In de nacht een annulering gehad. Verdere planning ook onvoldoende, communicatie tussen rrs en vidomes verloopt niet goed. Wordt van kastje naar de muur gestuurd

  • Klanttevredenheidsonderzoek
7

03/02/2023 17:15

RRS

De ervaring is goed. De betaling zou eenvoudiger gaan met een pinkaart. Misschien een mogelijkheid om te overwegen. Opmerking: Mijn naam is als volgt: H.J. Bakkenist.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

03/02/2023 16:24

RRS

Vakkundig

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

03/02/2023 15:10

RRS

Goeie service

  • Klanttevredenheidsonderzoek
7

03/02/2023 14:34

RRS

Moesten ruim een week wachten op monteur om verstopping op te lossen in de badkamer, Wel erg lang.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

03/02/2023 13:14

RRS

Snelle duidelijke service. Deskundig personeel. Meedenkende monteur ivm het zoeken naar een oplossing.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
1

03/02/2023 13:01

RRS

Slecht. Vanaf het eerste belmoment tot de ev plek voor een afspraak duurde al enkele dagen, die afspraak werd op het laatste moment gecanceld omdat de monteur het niet redde, en toen weer bijna een week wachten. Toen ie eindelijk kwam afgelopen woensdag (niet voldoende vooraf aangekondigd, we zouden op de dag zelf horen via sms hoe laat hij zou komen, en op het moment dat het smsje binnenkomt, rijdt hij de oprit op, dat is dus niet bijtijds) ging ie met zijn veer aan de slag, maar het lukte hem niet om de afvoer open te krijgen. Voordat hij er was liep de afvoer nog redelijk door, en nadat meneer zijn veer verwijderd had, liep er geen druppel meer door, het probleem was dus ver3voudigd. 's avonds bleek dat we ook op de badkamer geen kraan meer konden open zetten zonder dat de keuken overstroomde 🙁 Hij wist het ook niet, heeft 3x met kantoor gebeld en wist uiteindelijk alleen nog te adviseren dat we maar een plaatselijke loodgieter moesten bellen.... Ons achterlatend met een volledig dichtzittende gootsteen vertrok hij weer, maar of we wel even 115,- af wilden tikken! Compleet belachelijk dat jullie niet eens proberen tot een oplossing te komen. De jongeman baalde er zelf ook van maar had overduidelijk niet voldoende materiaal of kennis om ons te helpen. Misschien moet je dat soort jongens niet (alleen) op pad sturen. En misschien had een wat meer ervaren monteur ons wel kunnen helpen, maar ja, dat zullen we nooit weten. Helaas zijn we zo dom geweest om te betalen, maar dit verhaal is voor ons nog niet klaar. Maar als je een dag later probeert de administratie te pakken te krijgen lukt dat niet en krijg je gewoon een antwoordbandje dat je het later nog maar een keer moet proberen. Zeer klantonvriendelijk dus. De volgende dag hebben we een bedrijf uit Nijmegen laten komen en die hebben het probleem keurig voor ons opgelost. We hebben hen uiteraard ook moeten betalen dus wij zien onze 115,- die we aan jullie hebben overgemaakt graag retour! Het is wel duidelijk dat wij een zeer ontevreden klant zijn die nooit meer zaken met jullie zal gaan doen en ook zeker geen bekenden zal aanbevelen om zaken met jullie te doen. Geard & Mireille Meuffels

  • Klanttevredenheidsonderzoek
7

03/02/2023 12:28

RRS

Goed, ik moest alleen 40 minuten wachten totdat ik iemand aan de telefoon had voor een afspraak. Zolang stond ik dus in de wacht. De afvoer in de gootsteen liep niet goed door. Gootsteen bleef vol staan, ook het water van de afwasmachine kwam naar boven na gebruik. Ik moest een week wachten totdat de monteur kwam. Voor de rest was de service goed.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

03/02/2023 12:24

RRS

Helpt al jaren goed.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

03/02/2023 11:34

RRS

Goed

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

03/02/2023 11:07

RRS

Zeker bij het eerste contact( men is 2 keer geweest) zeer lange wachttijd aan telefoon voordat werd opgenomen!17 minuten, tweede keer 10 minuten! Volgende keer gaan we het on line proberen!

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

03/02/2023 11:05

RRS

goed

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

03/02/2023 10:29

RRS

Top

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

03/02/2023 10:28

RRS

prima service

  • Klanttevredenheidsonderzoek