De meest complete oplossing

voor professioneel tevredenheidsonderzoek

Laatste Reviews

Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.

Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels

8.2
9

24/07/2024 08:39

RRS

Goed

  • Klanttevredenheidsonderzoek
7

24/07/2024 07:19

RRS

Tevreden alleen wel jammer dat de afspraak 2 x veranderde en niemand mij had verteld dat ik vooraf een berichtje zou krijgen zodra de monteur onderweg was. Hierdoor heb ik 2 dagen voor niets thuisgezeten.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

23/07/2024 23:45

RRS

Positief

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

23/07/2024 20:30

RRS

Correct. Netjes en vakkundig

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

23/07/2024 20:03

RRS

Een eerlijk bedrijf met de juiste prijs, zoals het hoord. Keep up the good work! Ik kende jullie al, in samenwerking met het Forum, binnenstad Groninven bij facilitaire zaken 😉

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

23/07/2024 17:00

RRS

Zeer goede service. Goed bereikbaar. Reparatie van een week geleden liep niet goed; verstopping is niet opgelost. Maar toen ik daar over heb gebeld was de medewerkster aan de telefoon erg behulpzaam om een nieuwe afspraak in te plannen en het op te lossen. Dus ondanks dat het met de laatst afspraak niet goed ging (probleem is nog niet opgelost) heb ik vertrouwen in RRS.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

22/07/2024 18:14

RRS

ze moeten nog terugkomen voor de verstopping monteur had niet het juiste gereedschap

  • Klanttevredenheidsonderzoek
7

22/07/2024 13:02

RRS

Deze monteur was subliem, maar heb ook helaas andere ervaringen. Ik zal zeker aanbevelen, want niet alle monteur zijn brokkenmakers.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
7

22/07/2024 12:54

RRS

Het is alleen wel jammer dat die meneer het niet door heeft gegeven aan Stienstra dat mijn wc pot echt aan vervanging toe is en tijdens terugplaatsen v pot het lekt sindsdien, Stienstra is al ingeschakeld

  • Klanttevredenheidsonderzoek
6

22/07/2024 09:55

RRS

helaas nog steeds niet mogelijk om via de site een afspraak te plannen op rekening

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

21/07/2024 22:10

RRS

snel en vakkundig handelen.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
5

21/07/2024 16:42

RRS

Aangezien er plantenwortels in de dunwandige PVC regenwater afvoer buis geconstateerd werd kon de monteur dit niet verhelpen. Er zou een aparte afspraak worden gemaakt via HRT. Er kwam alleen email heirover maar geen planning. Ik heb het rechtstreekse telefoonnummer gebeld, maar daar werd direct aangegeven dat de lijn bezet was. Ik heb het 10 keer geprobeerd. Dus ik weet nog steeds niet wanneer de reparatie wordt uitgevoerd. M.a.w. slechte bereikbaarheid voor een vervolg.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

20/07/2024 19:44

RRS

jammer dat het erg druk bleek en we 2,5 dagen moesten wachten voordat de verstopping van ons riool kon worden verholpen

  • Klanttevredenheidsonderzoek
3

19/07/2024 19:09

RRS

De verstopping was volgens de monteur verholpen. Het klopt dat het water niet meer stil staat maar zodra we douchen of de wasmachine gebruiken horen we in alle afvoeren gebubbel van water.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

19/07/2024 17:25

RRS

Een opluchting dat RRS bestaat in een markt vol beunhazen. Mijn eigen ervaring tot nu toe met RRS monteurs is dat ze zijn deskundig, vriendelijk en betrouwbaar. Enige kritische noot is dat ik tot 14:45 uur moest wachten terwijl de afspraak was tussen 8:00 en 13:00 uur was ingepland.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

19/07/2024 17:08

RRS

Prima

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

19/07/2024 12:51

RRS

Goed bedrijf.. Een nadeel.de monteur heeft foto's gemaakt van de riolering , zodat wij met een installatie bedrijf verder kunnen. Deze foto's zou hij doorsturen.. Helaas hebben we niets ontvangen..

  • Klanttevredenheidsonderzoek
5

19/07/2024 12:22

RRS

De monteur ging weg met de boodschap geen verstopping alleen wat maden in de buis (huis stond al even leeg). Maar na demontage van de riolering zat de hele buis vol met ontlasting, papier en urinesteen. De monteur had wel gezegd dat hij met zijn apparatuur de buis in kon gaan maar dat dan waarschijnlijk zijn apparatuur kapot zou draaien. Ik vraag me dan af waarom we de RRS hebben gebeld. Uiteindelijk hebben we het zelf oplost, nieuwe pijp erop maar wel 115 euro lichter aan RRS. Beetje jammer..

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

19/07/2024 10:21

RRS

Keurige hulp gekregen!

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

19/07/2024 10:10

RRS

Prima

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

19/07/2024 08:42

RRS

Duidelijkheid aan telefoon qua te verwachten kosten heel snel monteur ter plaatse

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

18/07/2024 23:50

RRS

Super zeer professioneel en zeer vriendelijk.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

18/07/2024 22:40

RRS

Probleem snel verholpen

  • Klanttevredenheidsonderzoek
6

18/07/2024 21:43

RRS

Ik zit nog te wachten op een offerte!! De monteur heeft alleen maar in de kruipruimte gekeken met een zaklamp om vast te stellen wat ik had doorgegeven. Di koste mij 115 euro. Hier baal ik van! Graag telefonisch contact

  • Klanttevredenheidsonderzoek