De meest complete oplossing

voor professioneel tevredenheidsonderzoek

Laatste Reviews

Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.

Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels

8.2
8

24/04/2024 14:41

Hercuton

Prettig samenwerking, meedenkend, flexibel in de oplossingssfeer, luisterend oor en goede eigen inbreng. Goede partnerschap.

  • Evaluatie oplevering
10

24/04/2024 12:12

RRS

Uitsluitend positief, bij riool problemen bel ik uitsluitend RRS

  • Klanttevredenheidsonderzoek
5

24/04/2024 11:54

RRS

2 maal geweest, tweede keer zij de monteur ik doe er niets aan. Planning was helemaal verkeerd, er eem inspectiemonteur langs komen ,maar dat is de niet gebeurd ,komende vrijdag gebeurd dat dus wel,en dan zien we verder wel

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

24/04/2024 09:46

RRS

goed. snel to the point en eerlijk

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

24/04/2024 06:47

RRS

Het heeft even geduurd, maar voorlopig lijkt het eindelijk opgelost. Het had wel even wat voeten in de aarde, en het verloop van deze afspraken waren onlogisch en heeft mij flink geïrriteerd. Maar eindelijk, na een door mij gepleegd telefoontje, is mij duidelijkheid verschaft. Ik had het netjes gevonden als dit initiatief bij jullie vandaan zou komen, maar goed. Uiteindelijk is het opgelost, en lijkt het zo te blijven. En zo niet, weet ik nu eindelijk wat mijn vervolgstappen zijn. Maar ik had het initiatief graag bij jullie vandaan willen zien, om mij te bellen en uit te leggen waarsoor de afspraken anders loepen en wat er achter de schermen mis ging.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
7

23/04/2024 20:54

RRS

Prestatie, kwaliteit en resultaat naar verwachting. Binnen de opdracht moest er getankt worden om de apparatuur goed in te kunnen zetten dit was voor onze afspraak niet erg effectief en efficiënt. Dit had beter gekund.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

23/04/2024 20:02

RRS

Vriendelijke mensen en snel geholpen!

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

23/04/2024 19:39

RRS

Jullie zijn geweldig. Ik ben blij dat er eerlijke bedrijven zijn zoals jullie.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

23/04/2024 18:53

RRS

Vriendelijk en correct

  • Klanttevredenheidsonderzoek
7

23/04/2024 13:09

ServicebouwPlus

Toevallig heb ik net gemaild dat ik de laatste tijd de toegevoegde waarde mis. Ik moet zelf achter zaken aan jagen. PO-nummers worden aangevraagd, maar de onderbouwing ontbreekt, of komt veel te laat. We worden niet pro-actief geïnformeerd over onderhoud. Schades worden veroorzaakt door huurders, die moeten we melden bij de verzekering, maar dat gaat dan niet meer, omdat we te laat zijn.

  • Evaluatie projecten
6

23/04/2024 12:32

RRS

Ik ben over veel zaken tevreden, maar ben teleurgesteld in de berekening van de kosten. Terwijl de monteur tijdens de werkzaamheden tweemaal werd gebeld heb ik omdat er een paar minuten meer dan 1 uur was verstreken toch voor dat laatste kwartier moeten betalen. Erg teleurstellend.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

23/04/2024 08:56

Hercuton

Goed, al zijn we eigenlijk pas net met het gebruik begonnen

  • Evaluatie nazorg
10

20/04/2024 14:56

RRS

vriendelijk

  • Klanttevredenheidsonderzoek
3

20/04/2024 09:26

RRS

Goedemorgen, De telefonische afspraak ging niet direct helemaal goed. We stonden nog niet in het systeem met een service abonnement terwijl dit wel het geval is. Verder ben ik zeer vriendelijk geholpen door de klantenservice voor het maken van de afspraak. Mijn complimenten daarvoor. Echter was de ervaring met de monteur slecht. heel slecht. de monteur gaf aan dat hij op provisie basis werkt en dat was ook duidelijk te zien. Er werd ons gevraag een handdoek te pakken. Dus wij hebben een handdoek aan de service monteur gegeven. Deze heeft de wc pot van de muur gehaald en op de handdoek gelegd. Daarna is hij begonnen met het ontstoppen. er kwamen wat vochtige doekjes uit. mogelijk van de vorige bewoner. want wij gebruiken deze niet en wonen net 2 weken in deze woning. De monteur gaf aan dat het onze schuld was en wij ze wel gebruikte. Toen de monteur een aantal doekjes eruit gehaald had. Heeft hij deze in de wc ruimte gelegd en niet opgeruimd. De toiletpot heeft hij leeg gegooid over de handdoek (deze kunnen we nu dus weg gooien). Terwijl hij het er ook naast had kunnen gooien in de bosjes. Toen de wc pot op de muur gemonteerd en NIET afgekit. hopelijk gaat deze niet lekken. de verstopping is nog niet helemaal verholpen. het water stroomt iets beter weg. maar het borrelt nog steeds en als we de toilet doorspoelen en dan komt het water nog steeds omhoog. (niet meer zo hoog als eerst.) De toilet ruimte was echt erg vies. (foto's kunt u eventueel opvragen. die kan ik helaas niet invoegen bij dit formulier.)

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

20/04/2024 05:34

RRS

Very positive. Competitive price. Customer service rang me to advise of delay (inevitable with this sort of work, so no complaints). Technician was thorough and got the job done. Payment simple and instant with mobile iDeal reader.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

19/04/2024 17:47

RRS

Goed

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

19/04/2024 13:56

RRS

verstopping super snel verholpen. Zijn zelf heel voorzichtig om verstopping te voorkomen. Gooi iedere maand zelf heet water en soda in de leidingen.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

19/04/2024 11:41

RRS

Zeer netjes, beleefd en professioneel!

  • Klanttevredenheidsonderzoek
6

19/04/2024 10:02

RRS

Mijn ervaring is goed met RSS, maar het probleem is nog niet opgelost en de monteur stond niet open voor een andere aanpak dan de toiletpot los te schroeven en mij vervolgens verteld dat er eigenlijk geen verstoppings probleem is. Ik stelde voor om met eventueel hogedruk spuit of ander apparaat het probleem op te lossen maar dat vond de monteur niet nodig.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

19/04/2024 08:44

RRS

Goed. Deze keer was de eerste monteur die kwam niet zo ervaren. Het is hem niet gelukt om de verstopping te verhelpen. De monteur die daarna kwam (voor de camera inspectie) was zeer kundig; hij heeft de verstopping snel en goed verholpen!

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

19/04/2024 04:30

RRS

altijd goed

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

18/04/2024 23:03

RRS

Goed.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

18/04/2024 22:52

RRS

Goed. Prettig en netjes afgehandeld

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

18/04/2024 21:33

RRS

0p het nakomen van de afspraak (2x veranderd door uitgelopen werkzaamheden wat kan daarna een defecte bus weer 2 dagen wachten ) goed

  • Klanttevredenheidsonderzoek