De meest complete oplossing

voor professioneel tevredenheidsonderzoek

Laatste Reviews

Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.

Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels

8.3
9

02/11/2025 22:41

RRS

Pretig bedrijf goede uitleg tijdens de werkzaamheden ,duidelijkheid over de kosten.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

02/11/2025 10:09

RRS

Goed.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

31/10/2025 16:28

RRS

De monteur was keurig op tijd. Loste de problemen op met uitleg wat hij ging doen en overlegde ook bij twijfel telefonisch met RRS kantoor. Hopelijk is het nu voor lange tijd opgelost.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

31/10/2025 13:06

RRS

Uitstekende service. Wij zijn zeer tevreden over de oplossing van ons probleem.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

31/10/2025 10:27

RRS

zeer correcte behandeling

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

31/10/2025 09:29

RRS

Geweldig. Habib was netjes, snel, vriendelijk en kundig. Hiervoor zijn wij opgelicht voor €1240. Ik heb €240 afgepraat. Habib heeft a foto gemaakt van de factuur de achter is gebleven.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

30/10/2025 22:54

RRS

Zeer goed

  • Klanttevredenheidsonderzoek
7

30/10/2025 22:40

RRS

Algemene ervaring is goed, alleen vervelend dat er niemand langs is gekomen op het aangewezen tijdsvak.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

30/10/2025 21:57

RRS

Goede ervaring, werkzaamheden zijn goed en korrekt uitgevoerd. Jammer dat het uiteindelijk 2 weken heeft geduurd voordat er een monteur langs kwam.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

30/10/2025 21:42

RRS

Geen commentaar

  • Klanttevredenheidsonderzoek
1

30/10/2025 20:43

RRS

Een monteur die niet kwam opdagen. İk heb ook camera beelden als bewijs. Personeel aan de lijn die niet mee willen denken en mee willen helpen. Al 3 dagen bezig om een probleem te laten oplossen.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

30/10/2025 19:35

RRS

Heel positief maar alleen de monteur sprak bijna geen nederlands. Dus uitleggen ging moeizaam. Maar hij heeft wel heel fijn het probleem verholpen, alhoewel we beiden niet snapten wat dat nou was geweest.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

30/10/2025 19:26

RRS

Er was binnen 4 weken alweer een verstopping, waarschijnlijk had de monteur met een te kleine veer gewerkt, werd ook onder garantie perfect opgelost.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

30/10/2025 19:17

RRS

Uitstekend

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

30/10/2025 12:00

Heembouw

Men denkt proactief mee, komt met oplossingen. Signaleert problemen meestal ruim op tijd. Voor deze kwaliteit wordt wel betaald.

  • Klanttevredenheidsonderzoek Heembouw planontwikkelfase
8

30/10/2025 11:15

Heembouw

Goed bereikbaar, goede communicatie, goede kwaliteit, vriendelijk en gemoedelijk.

  • Hoppenbrouwers
  • Klanttevredenheidsonderzoek Heembouw Realisatiefase
10

28/10/2025 19:15

RRS

Prima service. Kost wel wat , maar dan heb je wat

  • Klanttevredenheidsonderzoek
6

25/10/2025 16:41

RRS

De monteur heeft ongevraagd extra aansluitingen gemaakt om in de toekomst de leiding door te kunnen spoelen. Daarnaast lieten de schoenen van de monteur rubber strepen achter op de vloer.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

25/10/2025 10:34

RRS

Er was fatsoenlijk overleg mogelijk. Mijn vragen werden beantwoord.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

24/10/2025 20:33

RRS

perfect!

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

24/10/2025 17:22

RRS

Prima!

  • Klanttevredenheidsonderzoek
5

24/10/2025 17:12

RRS

Half jaar geleden monteur over de vloer gehad. Afvoer liep weer door, maar onderliggende probleem werd niet opgelost. Nu inmiddels wel, echter wel weer de volle mep moeten betalen. Heel vreemd en onkundig!

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

24/10/2025 11:04

RRS

De monteur Ferry is een beroepsbewuste medewerker . Hij was niet snel tevreden, het moest goed zijn. Het is naar volle tevredenheid opgelost.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

23/10/2025 22:11

RRS

Kundig, netjes, duidelijk, aardig. Deden moeite om alles helemaal goed op te lossen. Dachten ook mee met vervolg. Alleen meer dan een uur te laat, buiten tijdvak, maar dat is jullie vergeven vanwege de kwaliteit van her bezoek.

  • Klanttevredenheidsonderzoek