12/09/2025 08:31
RRS
Zeer goed
- Klanttevredenheidsonderzoek
Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.
Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels
Zeer goed
Goed
Goed
Heel tevreden. Binnen de afgesproken tijd . Er wordt netjes gewerkt en goeie tips gegeven.
Goed, snel en probleem opgelost.
Snelle service en erg goed geholpen!
Prima
Goed en vakkundig
Niks mis mee. Alleen jammer dat niet iedere servicemonteur een rioolcamera bij zich heeft
Prima
Super goed geholpen door Kenny super gozer gouden gozer .ging snel tewerk en waa zo op gelost
Goed
snelle service!
Zeer goed en professioneel, eerder opgelicht door een partij hier in Veenendaal die zich voordeed als RRS en zelfs de RRS website gekopieerd en aangepast heeft. Het zou goed zijn als RRS , ook in haar eigen belang, dit soort lui zou aanpakken
Prima ervaring
Afspraak via website ging gemakkelijk. Afspraak werd via telefoon 2 dagen verschoven met een tijdslot van 4 uur ivm met drukte. De monteurs kwamen royaal buiten tijdslot. Probleem is snel, vakkundig en netjes opgelost.
Goede ervaring. Het zou wel handig zijn als je op de dag zelf nog een indicatie krijgt hoe laat de monteur ongeveer komt. Of een bericht 30 minuten vooraf. Het tijdvak is wel erg lang en dan ben je aan huis gekluisterd.
Terwijl de wachttijd 's avonds lang was, is dat verder niet geweest. Iedereen is ontzettend professioneel en werkt graag mee.
Het inplannen ging eenvoudig, het opvolgen van de afspraak niet. Ik ben niet pro-actief geinformeerd over het feit dat jullie later kwamen. Tweemaal heb ik zelf telefonisch contact opgenomen om te vragen wanneer jullie kwamen. Jullie zouden tussen 1600 en 1800 komen, maar om 2130 werd geconcludeerd dat dit niet ging lukken. Vervolgens zouden jullie zo vroeg mogelijk komen in het tijdsvak 1200-1600 de volgende dag, ook dat is niet nagekomen. De algehele service is prima, maar het pro-actief informeren over de status van de afspraak is simpelweg slecht.
We hebben een hele goede ervaring met dit bedrijf en zijn dus zeer tevreden over het oplossen van de problemen die we hadden.
Een afspraak hebben tussen 10.00 uur en 14.00 uur en dan om 11.45 uur gebeld worden dat de monteur ziek is, is wel erg laat. Een nieuwe afspraak gemaakt tussen 8.00 uur en 10.00 uur met de mededeling dat u bent de eerste hij komt vroeg.Hij belde om 9.58 aan. Deze monteur deed zijn werk maar was niet al te vriendelijk
Goed
normaal goed nu kwam er een praatjes maker
Snel en netjes