De meest complete oplossing

voor professioneel tevredenheidsonderzoek

Laatste Reviews

Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.

Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels

8.3
8

12/09/2025 08:31

RRS

Zeer goed

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

12/09/2025 07:54

RRS

Goed

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

12/09/2025 07:52

RRS

Goed

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

11/09/2025 22:17

RRS

Heel tevreden. Binnen de afgesproken tijd . Er wordt netjes gewerkt en goeie tips gegeven.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

11/09/2025 21:21

RRS

Goed, snel en probleem opgelost.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

11/09/2025 20:25

RRS

Snelle service en erg goed geholpen!

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

11/09/2025 20:14

RRS

Prima

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

11/09/2025 19:54

RRS

Goed en vakkundig

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

11/09/2025 19:38

RRS

Niks mis mee. Alleen jammer dat niet iedere servicemonteur een rioolcamera bij zich heeft

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

11/09/2025 19:11

RRS

Prima

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

11/09/2025 18:58

RRS

Super goed geholpen door Kenny super gozer gouden gozer .ging snel tewerk en waa zo op gelost

  • Klanttevredenheidsonderzoek
7

11/09/2025 18:44

RRS

Goed

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

10/09/2025 12:20

RRS

snelle service!

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

10/09/2025 05:04

RRS

Zeer goed en professioneel, eerder opgelicht door een partij hier in Veenendaal die zich voordeed als RRS en zelfs de RRS website gekopieerd en aangepast heeft. Het zou goed zijn als RRS , ook in haar eigen belang, dit soort lui zou aanpakken

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

09/09/2025 19:03

RRS

Prima ervaring

  • Klanttevredenheidsonderzoek
7

08/09/2025 18:49

RRS

Afspraak via website ging gemakkelijk. Afspraak werd via telefoon 2 dagen verschoven met een tijdslot van 4 uur ivm met drukte. De monteurs kwamen royaal buiten tijdslot. Probleem is snel, vakkundig en netjes opgelost.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
7

08/09/2025 10:32

RRS

Goede ervaring. Het zou wel handig zijn als je op de dag zelf nog een indicatie krijgt hoe laat de monteur ongeveer komt. Of een bericht 30 minuten vooraf. Het tijdvak is wel erg lang en dan ben je aan huis gekluisterd.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

07/09/2025 08:13

RRS

Terwijl de wachttijd 's avonds lang was, is dat verder niet geweest. Iedereen is ontzettend professioneel en werkt graag mee.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
7

06/09/2025 20:13

RRS

Het inplannen ging eenvoudig, het opvolgen van de afspraak niet. Ik ben niet pro-actief geinformeerd over het feit dat jullie later kwamen. Tweemaal heb ik zelf telefonisch contact opgenomen om te vragen wanneer jullie kwamen. Jullie zouden tussen 1600 en 1800 komen, maar om 2130 werd geconcludeerd dat dit niet ging lukken. Vervolgens zouden jullie zo vroeg mogelijk komen in het tijdsvak 1200-1600 de volgende dag, ook dat is niet nagekomen. De algehele service is prima, maar het pro-actief informeren over de status van de afspraak is simpelweg slecht.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

05/09/2025 20:07

RRS

We hebben een hele goede ervaring met dit bedrijf en zijn dus zeer tevreden over het oplossen van de problemen die we hadden.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
6

05/09/2025 13:44

RRS

Een afspraak hebben tussen 10.00 uur en 14.00 uur en dan om 11.45 uur gebeld worden dat de monteur ziek is, is wel erg laat. Een nieuwe afspraak gemaakt tussen 8.00 uur en 10.00 uur met de mededeling dat u bent de eerste hij komt vroeg.Hij belde om 9.58 aan. Deze monteur deed zijn werk maar was niet al te vriendelijk

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

05/09/2025 11:19

RRS

Goed

  • Klanttevredenheidsonderzoek
6

05/09/2025 09:02

RRS

normaal goed nu kwam er een praatjes maker

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

05/09/2025 08:12

RRS

Snel en netjes

  • Klanttevredenheidsonderzoek