04/06/2025 11:31
RRS
Goede ervaring
- Klanttevredenheidsonderzoek
Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.
Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels
Goede ervaring
Eerste afspraak was ingepland bij een monteur die helemaal niet werkte die dag. Bij navraag waar hij bleef werd mij verzekerd dat hij uitloop had maar echt zou komen. Om 21 30u, ik zat te wachten sinds 13u, zeiden ze dat het verkeerd was ingepland. Waardeloos
Vlotte en kundige organisatie
Goede ervaringen gehad altijd.
Tevreden, ook met de service van de montuer
Prima
ZEER GOED, ZEER TEVREDEN.
goed
Prima bedrijf……..zeer kundige en sympathieke servicemonteur..
Over het algemeen goed in het verleden minder
Thank you.
Vakkundig
Opdracht is niet gelukt. Ontstoppen kon niet, er moest een nieuwe WC-pot komen. Ik zou gebeld worden voor nieuwe afspraak. Is niet gebeurd.
prima tot wisselend
slechte planning. reparatie prima opgelost.
Heel slecht, geen communicatie. Komt geen afspraak na, geen tel, als het uren uitloopt. Dat is het schoffeten van de klant. Misschien is dat voor de toekomst een punt. Ook als er alleen buiten gewerkt wordt, even melden dat je niet een hele dag thuis hoeft te blijven
Service zoals Service hoort te zijn. Perfect !
Snelle vlotte service zowel telefonisch als oplossing thuis. Beiden, monteur en tel meedewerker. zeer vriendelijk.
Het online maken van een afspraak op korte termijn was niet mogelijk. Toen ik de dag voor de door mij online verzochte afspraak kreeg ik te horen dat men telefonisch contact met mij had gezocht (een paar keer), maar mijn telefoon gaf geen gemiste oproepen. Dus een smoesje. Het telefonisch maken van de afspraak bleek op een voor ons passend moment pas na 4 weken (!). Het is handig om op de site een kalender te plaatsen met daarbinnen de mogelijkheid om te kiezen voor de dagen (die nog ruimte bieden) te tonen en dat men daarna kan kiezen voor een nog openstaand tijdsblok. Het is dan wel lastiger voor jullie planning om dicht bijelkaar gelegen postcodes/adressen toe te kennen aan dezelfde monteur. Maar daar zal vast een technische oplossing voor zijn.
Prima
Deskundigheid en vriendelijkheid, ook begrip voor de situatie.
Positief: Op zatëdag is de ovrstroming gestopt. Ik kreeg uitleg op mijn vragen. Het werd keurig achtergelaten (Neg. Ik wilde het luik niet dicht maar open en de grote zware drijnatte kokosmat wilde ik buiten om te drogen! en niet in de gang ovr het luik. Maar toen was de medewerker meteen al weg. Het was voor mij te zwaar om dat te herstellen en toch moest het. Het is beter om dat in zo'n situatie even te overleggen met een bewoner, svp.
6 dagen later is mijn WC weer verstopt.. ik hoop dat de monteur van morgen het jan verwerken
Zeer tevreden