De meest complete oplossing

voor professioneel tevredenheidsonderzoek

Laatste Reviews

Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.

Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels

8.3
5

03/06/2025 21:37

RRS

Eerste afspraak was ingepland bij een monteur die helemaal niet werkte die dag. Bij navraag waar hij bleef werd mij verzekerd dat hij uitloop had maar echt zou komen. Om 21 30u, ik zat te wachten sinds 13u, zeiden ze dat het verkeerd was ingepland. Waardeloos

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

03/06/2025 19:57

RRS

Vlotte en kundige organisatie

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

03/06/2025 19:46

RRS

Goede ervaringen gehad altijd.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

03/06/2025 19:00

RRS

Tevreden, ook met de service van de montuer

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

03/06/2025 18:47

RRS

Prima

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

02/06/2025 15:04

RRS

ZEER GOED, ZEER TEVREDEN.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

01/06/2025 12:58

RRS

goed

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

31/05/2025 08:01

RRS

Prima bedrijf……..zeer kundige en sympathieke servicemonteur..

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

30/05/2025 20:16

RRS

Over het algemeen goed in het verleden minder

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

30/05/2025 13:56

RRS

Thank you.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

30/05/2025 11:44

RRS

Vakkundig

  • Klanttevredenheidsonderzoek
4

30/05/2025 00:18

RRS

Opdracht is niet gelukt. Ontstoppen kon niet, er moest een nieuwe WC-pot komen. Ik zou gebeld worden voor nieuwe afspraak. Is niet gebeurd.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

29/05/2025 22:17

RRS

prima tot wisselend

  • Klanttevredenheidsonderzoek
7

29/05/2025 20:57

RRS

slechte planning. reparatie prima opgelost.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
2

29/05/2025 20:25

RRS

Heel slecht, geen communicatie. Komt geen afspraak na, geen tel, als het uren uitloopt. Dat is het schoffeten van de klant. Misschien is dat voor de toekomst een punt. Ook als er alleen buiten gewerkt wordt, even melden dat je niet een hele dag thuis hoeft te blijven

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

29/05/2025 18:56

RRS

Service zoals Service hoort te zijn. Perfect !

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

29/05/2025 18:50

RRS

Snelle vlotte service zowel telefonisch als oplossing thuis. Beiden, monteur en tel meedewerker. zeer vriendelijk.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

29/05/2025 12:14

RRS

Het online maken van een afspraak op korte termijn was niet mogelijk. Toen ik de dag voor de door mij online verzochte afspraak kreeg ik te horen dat men telefonisch contact met mij had gezocht (een paar keer), maar mijn telefoon gaf geen gemiste oproepen. Dus een smoesje. Het telefonisch maken van de afspraak bleek op een voor ons passend moment pas na 4 weken (!). Het is handig om op de site een kalender te plaatsen met daarbinnen de mogelijkheid om te kiezen voor de dagen (die nog ruimte bieden) te tonen en dat men daarna kan kiezen voor een nog openstaand tijdsblok. Het is dan wel lastiger voor jullie planning om dicht bijelkaar gelegen postcodes/adressen toe te kennen aan dezelfde monteur. Maar daar zal vast een technische oplossing voor zijn.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
7

28/05/2025 15:34

RRS

Prima

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

28/05/2025 09:02

RRS

Deskundigheid en vriendelijkheid, ook begrip voor de situatie.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
8

27/05/2025 20:56

RRS

Positief: Op zatëdag is de ovrstroming gestopt. Ik kreeg uitleg op mijn vragen. Het werd keurig achtergelaten (Neg. Ik wilde het luik niet dicht maar open en de grote zware drijnatte kokosmat wilde ik buiten om te drogen! en niet in de gang ovr het luik. Maar toen was de medewerker meteen al weg. Het was voor mij te zwaar om dat te herstellen en toch moest het. Het is beter om dat in zo'n situatie even te overleggen met een bewoner, svp.

  • Klanttevredenheidsonderzoek
9

25/05/2025 20:38

RRS

6 dagen later is mijn WC weer verstopt.. ik hoop dat de monteur van morgen het jan verwerken

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

23/05/2025 14:38

RRS

Zeer tevreden

  • Klanttevredenheidsonderzoek
10

23/05/2025 00:10

RRS

Ik heb het hele contact en de uitgevoerde werkzaamheden als zeer positief ervaren. Ik heb RRS al bij familie aangeraden. En ik ga nooit meer zelf prutsen aan een verstopt riool.

  • Klanttevredenheidsonderzoek